Office 365 -kalenterin kaksisuuntainen synkronointi Office 365 -kalenterin kaksisuuntaisen synkronoinnin avulla saat oman Outlook-kalenterisi tapahtumat Slotti-kalenteriisi ja Slotti-kalenterisi tapahtumat Outlook-kalenteriisi.
Some arvosteluiden kerääminen Normaalin palautteen antamisen jälkeen voit ohjata asiakkaasi arviointiin valitsemassasi sosiaalisessa mediassa.
Käyttäjäkohtainen varauslinkki Käyttäjäkohtainen varauslinkki ohjaa asiakkaan automaattisesti varaussivulle, mistä asiakas näkee vain kyseisen työntekijän palvelut ja vapaat ajat.
Kanta-asiakkuudet Slotti Kassaan on nyt saatavilla kolme erilaista kanta-asiakasohjelmaa, joiden avulla voit tarjota pisteitä keränneille kanta-asiakkaille etuja.
Kanta-asiakastilin perustaminen Jos asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit perustaa sellaisen asiakaskortilla Asiakkaat -välilehdellä.
Kanta-asiakasohjelma - Etutasot Etutasojen avulla voit jakaa edut eri tasoihin, joilla vaadittujen pistemäärien mukaisesti asiakkaat saavat itselleen etuja.
Kanta-asiakasohjelma - Palkintopolku Palkintopolku rakentuu polun askelista ja niillä saatavista eduista, joiden saavuttamiseksi asiakkaan on kerättävä vaadittu pistemäärä.
Kanta-asiakasohjelma - Toistuva etu Toistuva etu -ohjelman avulla voit toteuttaa perinteisen leimakorttia muistuttavan kanta-asiakkuuden, jonka mukaan etuja kertyy käyntikertoihin perustuen.
Varaussivun varattavat ajat -asetukset Varattavien aikojen asetuksilla pystyt määrittämään, onko varauksen tekemisessä rajoitteita, miten varaussivu tarjoaa varattavia aikoja ja sallitaanko varattuihin aikoihin tehdä muutoksia.
Varaussivu - varattavien aikojen slotitus Aikojen slotitus tarkoittaa sitä, miten asiakkaille tarjotaan varaussivulla varattavia aikoja.
Pyhäpäivät varauskalenteriin Jos haluat sulkea ajanvarauksesta pyhäpäivät, kannattaa ottaa käyttöön pyhäpäivät-lisäosa. Tällöin varauskalenteriin lisätään kokopäivän kestäviä muita menoja jokaiselle työntekijälle.
Asiakaskorttien yhdistäminen Asiakaskortteja yhdistämällä saman asiakkaan olemassa olevat asiakaskortit yhdistetään yhdeksi kortiksi.
Tagit Slotissa on mahdollista lisätä tageja palvelulle, varaukselle, asiakkaalle ja toimipisteelle. Tagien avulla voit korostaa eri värillä kalenterissa olevia varauksia.
Uuden Gifti-lahjakortin myynti Uuden Gifti-lahjakortin luonti ja myynti onnistuu näppärästi suoraan Slotin Kassasta. Aloita siirtymällä kassassa olevaan Gifti lahjakortit -välilehdelle.
Ajanvarauslinkki Instagramissa Ajanvarauslinkki kannattaa lisätä näkyviin myös Instagramiin, jotta asiakkaan ei tarvitse siirtyä yrityksen kotisivujen kautta tekemään varausta.
Varauksien kopiointi Voit kopioida olemassa olevia varauksia useamman viikon eteenpäin kopiointityökalun avulla.
Tuotteiden lisääminen Jos yrityksesi myy palveluiden ohessa tuotteita, saat ne helposti lisättyä tämän ohjeen avulla omaan Slotti kassaasi.
Tuotteiden poistaminen varastosta Jos huomaat, että jonkin tuotteen varastosaldo on liian iso, saat sen korjattua nopeasti tämän ohjeen avulla.
Verkkomaksusopimuksen tekeminen Slotti tukee verkkomaksujen vastaanottoa Visma Pay -palveluntarjojan kautta. Maksutapoina ovat verkkopankki, luotto- ja debit-kortit.
Varausnapin tai upotetun varaussivun lisääminen kotisivuille Asiakkaat voi ohjata varaussivulle lisäämällä kotisivuille painikkeen tai upottamalla varaussivun kotisivuille.
Slotti ajanvaraus Wordpress sivuille - pluginin käyttö Ajanvarauspainikkeen tai upotetun varaussivun lisäät wordpressillä rakennetuille kotisivuille helpoiten käyttämällä Slotin Wordpress-pluginia.
Varaussivun Paluuosoite Slottiin on mahdollista asettaa paluuosoite, jolloin asiakas siirretään tähän osoitteeseen heti onnistuneen varauksen jälkeen.
Slotin kassat ja niiden käyttö eri laitteilla Slottiin perustetaan virtuaalisia kassapisteitä, jotka avataan käyttöön konkreettisilla laitteilla. Kunkin kassan on tarkoitus olla auki myyntikäytössä vain yhdellä laitteella kerrallaan.
Käyttöoikeudet Slotissa Käyttöoikeuksilla voi esimerkiksi rajata käyttäjän pääsyä muiden käyttäjien kalenteritietoihin tai antaa laajemmat oikeudet raportteihin.
Varaussivun palvelu ja tekijä -asetukset Palvelu ja tekijä -asetuksilla pystyt esimerkiksi määrittämään näytetäänkö varaussivulla hinnat, huomioteksti tai työntekijän valinta.