Ajanvaraus / viestintä

Palautteet

Uusi palaute-toiminto lähettää varauksen päätyttyä asiakkaalle sähköpostin, jossa asiakasta pyydetään antamaan palautetta. Saatu palaute on tarkasteltavissa Slotin työntekijäpuolella. Lisäksi on mahdollista pyytää asiakasta antamaan myös arviointi sosiaalisessa mediasssa normaalin palautteen antamisen jälkeen.

Saadut palautteet

Voit valita näytettävien palautteiden aikavälin ikkunan yläreunasta. Klikkaamalla Päivitä-painiketta Slotti hakee näkyviin palautteet valitulta aikaväliltä. Näet keskellä saatujen palautteiden keskiarvon ja jakauman sekä oikeassa reunassa vapaan palautteen.

saatupalaute

Ilmoitus uudesta lukemattomasta palautteesta näkyy päävalikossa sinisenä pallona. Pallon sisällä oleva luku kertoo lukematta olevien palautteiden määrän.

uusi-palaute

Asetukset

Yleiset asetukset

Palautekyselyiden aktivointi onnistuu Slotista Palaute -> Asetukset kautta klikkaamalla käyttöön kohdan Palautekyselyt on käytössä. Tämän jälkeen voit määrittää arvioinnin pyyntötekstin ja vapaan palautteen tekstin.

palautetteenpyynt-

Kun palautekyselyt on otettu käyttöön, noin tunti varauksen päättymisen jälkeen asiakkaalle lähetetään sähköposti, jossa on linkki palautteen antamiseen. Linkkiä klikkaamalla asiakas siirtyy näkymään, jossa hän voi valita kokemusta vastaavan hymiön ja halutessaan antaa myös vapaata palautetta.

palautehymi-t

palaute2--1-

Asetukset -> Viestintä -> Palautepyyntö kautta voit muokata palautepyynnön sähköpostipohjaa. Palautteen antaminen ei ole pakollista. Asiakas voi myös valita saamastaan sähköpostista, ettei halua enää vastaanottaa palautekyselyjä.

SOME-arvioinnin pyytäminen

Normaalin palautteen antamisen jälkeen voit ohjata asiakkaasi arviointiin valitsemassasi sosiaalisessa mediassa. Lisätietoja ja ohjeita löytyy täältä.