Varaussivu / Ajanvaraus / maksaminen

Alennuskoodien luonti ja lunastus varaussivulla

Alennuskoodin avulla asiakas voi varaussivulla varauksen maksun yhteydessä syöttää koodin, jolla hän voi lunastaa alennuksen palveluistasi. Alennuskoodit luodaan ensin Slotti-tililtä, jolloin niitä voi käyttää varaussivulla määrittämiesi voimassaoloaikojen puitteissa.

Luonti

Alennuskoodit lisätään Asetukset → Alennuskoodit sivulta. Huomioithan, että varauskorin ja verkkomaksujen tulee olla käytössä, jotta alennuskoodit ovat saatavilla.

uus-yri

Nimi ja kuvaus

Nimen ja kuvauksen avulla voit yksilöidä omia alennuskoodejasi. Nämä tiedot eivät näy varaussivulla asiakkaalle.

Alennuskoodi

Kenttään kirjoitetaan alennuskoodi, jota käyttämällä asiakas voi lunastaa voimassa olevan alennuksen. Alennuskoodi tulee kirjoittaa täydellisessä muodossa, huomioiden välilyönnit.

Alennusmäärä

Asiakas saa palvelun hinnasta määrittämäsi alennusprosentin mukaisen alennuksen. Alennus lasketaan palvelun hinnasta, ei koko varauskorin sisällön loppusummasta.

Voimassaolo

Voimassaoloaika rajoittaa, minkä aikavälin sisällä palvelu on pitänyt varaussivulla varata, jotta siitä saa alennuksen.

Kohdistus

Oletuksena alennus annetaan kaikista palveluista ja lisäpalveluista, jos kohdistusta ei ole erikseen lisätty. Alennuksen voi halutessa kohdistaa tiettyyn palveluryhmään tai palveluun sekä rajata sen olemaan koskematta lisäpalveluita.

Alennuskampanjan rajaus viikonpäivän tai kellonajan mukaan

Alennuskampanjan voi myös rajata viikonpäivän, tai kellonajan mukaan klikkaamalla vihreää "lisää päiväkohtaisia rajoituksia" - laatikkoa.

2rajaus

Jos esimerkiksi halutaan tarjota alennuskoodi, jolla keskiviikon ja sunnuntain varauksista saa alennusta, voitaisiin alennuskoodi rajata koskemaan vain kyseisiä päiviä ja valittuja tunteja. Tällöin alennuskampanja on voimassa ylempänä määritellyn kampanjan keston, ja päiväkohtaisten rajausten mukaisesti.

Lunastus varaussivulla

Asiakas aktivoi varauskoodin ennen kuin siirtyy kassalle maksamaan varauskorin sisältöä. Huomioithan, että varauskorin ja verkkomaksujen tulee olla käytössä, jotta alennuskoodit ovat saatavilla.

Varauskorissa näkyy alennuskoodi-kohta vain silloin, kun alennus kohdistuu asiakkaan varauskoriin lisäämään palveluun ja alennuskoodi on voimassa.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.