Ajanvaraus / sähköposti / markkinointi / viestintä

Jälkimarkkinointiviestit Slotissa

Slotissa jälkimarkkinointi on markkinointi-lisäosan ominaisuus, jolla voit automatisoida asiakkaille lähetettävän jälkimarkkinointiviestin. Markkinointia varten asiakkaalta pyydetään markkinointilupa varauksen yhteydessä.

Käyttöönotto

  1. Kytke markkinointi-lisäosa päälle Asetukset → Lisäosat -sivulla.
  2. Siirry Markkinointi → Jälkimarkkinointi -näkymään ja paina muokkaa.
  1. Kytke jälkimarkkinointiviestit päälle painamalla valkoista kytkintä.
  2. Valitse lähetysaika eli kuinka monen päivän kuluttua käynnistä jälkimarkkinointiviesti lähetetään asiakkaille.
  1. Kytke markkinointiluvat päälle Markkinointi → Markkinointiluvat -näkymästä, jolloin asiakkaalta pyydetään lupa markkinointiin varaussivulla varauksen yhteydessä.

Huomioithan, ettei jälkimarkkinointiviestin lähetys onnistu ennen kuin markkinoinluvat on kytketty päälle.

Markkinointiviestin muokkaaminen

Voit muokata lähetettävän jälkimarkkinointiviestin sisältöä itselle sopivaksi
Markkinointi → Jälkimarkkinointi -näkymässä, kun toiminto on kytketty päälle.

Markkinointiviestiin vastaaminen

Asiakas voi vastata jälkimarkkinointiviestiin suoraan, kunhan yrityksellesi on määritetty yhteystietoihin sähköpostiosoite. Tämän voi tarvittaessa vaihtaa Asetukset → Tili → Yrityksen tiedot -näkymästä.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli teille apua, jos tarvitsette lisätietoja tai apua niin olkaa yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme!