Jälkimarkkinointiviestit Slotissa
Slotissa jälkimarkkinointi on markkinointi-lisäosan ominaisuus, jolla voit automatisoida asiakkaille lähetettävän jälkimarkkinointiviestin. Markkinointia varten asiakkaalta pyydetään markkinointilupa varauksen yhteydessä.
Käyttöönotto
- Kytke markkinointi-lisäosa päälle Asetukset → Lisäosat -sivulla.
- Siirry Markkinointi → Jälkimarkkinointi -näkymään ja paina muokkaa.
- Kytke jälkimarkkinointiviestit päälle painamalla valkoista kytkintä.
- Valitse lähetysaika eli kuinka monen päivän kuluttua käynnistä jälkimarkkinointiviesti lähetetään asiakkaille.
- Kytke markkinointiluvat päälle Markkinointi → Markkinointiluvat -näkymästä, jolloin asiakkaalta pyydetään lupa markkinointiin varaussivulla varauksen yhteydessä.
Huomioithan, ettei jälkimarkkinointiviestin lähetys onnistu ennen kuin markkinoinluvat on kytketty päälle.
Markkinointiviestin muokkaaminen
Voit muokata lähetettävän jälkimarkkinointiviestin sisältöä itselle sopivaksi
Markkinointi → Jälkimarkkinointi -näkymässä, kun toiminto on kytketty päälle.
Markkinointiviestiin vastaaminen
Asiakas voi vastata jälkimarkkinointiviestiin suoraan, kunhan yrityksellesi on määritetty yhteystietoihin sähköpostiosoite. Tämän voi tarvittaessa vaihtaa Asetukset → Tili → Yrityksen tiedot -näkymästä.
Toivottavasti tästä ohjeesta oli teille apua, jos tarvitsette lisätietoja tai apua niin olkaa yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme!