Ajanvaraus / viestintä

Tekstiviestien lähetys Slotissa

Slotissa voi lähettää asiakkaille tekstiviestejä suoraan varausikkunasta. Tällä toiminolla voit kätevästi ilmoittaa asiakkaalle esimerkiksi muutoksista varaukseen tai vaikkapa valmistuneesta huollosta.

Viestien lähettäminen

Tekstiviestien lähettäminen edellyttää että tekstiviestien lähetys on kytketty päälle Asetukset → Viestintä → Yleiset asetukset -sivulta. Jos asetus on kytketty päälle, pystyt lähettämään viestejä olemassa olevan varauksen ikkunasta.

  • Siirry ensin Slotin Varaukset -sivulle ja klikkaa sitten auki haluamasi varaus.
  • Kun ole avannut varauksen, voit painaa liilaa puhelimen kuvalla varustettua pyöreää nappia jolloin aukeaa tekstiviestiruutu.

varausikkuna

Viestin vastaanottajaksi täyttyy automaattisesti varauksen asiakas ja tämän puhelinnumero, jos asiakkaalla ei ole puhelinnumeroa niin viestiä ei voi myöskään lähettää. Näet varausikkunan Tarkemmat tiedot -välilehdellä asiakkaalle lähetetyt viestit.

l-hetetty-viesti

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, niin olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.