Ajanvaraus / viestintä /

Some arvosteluiden kerääminen

Normaalin palautteen antamisen jälkeen voit ohjata asiakkaasi arviointiin valitsemassasi sosiaalisessa mediassa. Voit itse määrittää sosiaalisen median kanavan ja minkälaisen palautteen jälkeen arviointia siellä pyydetään.

Näin laitat SOME-arvostelujen pyynnön päälle

Toiminnon aktivointi onnistuu Slotista Palaute → Asetukset kautta klikkaamalla käyttöön kohdan Pyydä arviointia sosiaalisessa mediassa. Tämän jälkeen voit määrittää arvioinnin pyyntötekstin ja palautearvosanan.

somepyynt-

Pyyntöteksti näkyy asiakkaalle ennen arviointisivulle siirtymistä. Palautearvosanan avulla voi esimekiksi rajata, että vain hyvän palautteen antaneet asiakkaat ohjataan SOME-arviointiin. Arvosana-asteikon voit valita klikkaamalla hymiöitä.

somearviointi

Näin ohjaat asiakkaat Facebookin arvosteluihin

Slotti pyytää Facebookin arviointilinkkiä, johon asiakas ohjataan, mikäli hän valitsee antaa arvoinnin myös sosiaalisessa mediassa. Löydät linkin seuraavien ohjeiden avulla.

  1. Siirry omille Facebook-sivuillesi
  2. Avaa asetukset
  3. Siirry kohtaan Mallit ja välilehdet
  4. Klikkaa Arvostelut-kohdan perässä Asetukset
  5. Aktioi arvostelut päälle ja kopioi alla oleva URL-osoite
  6. Tallenna muutokset Facebookkiin
  7. Liitä osoite Slottiin sille varattuun kenttään
  8. Tallenna muutokset Slottiin
Näin ohjaat asiakkaat Googlen arvosteluihin

Slotti pyytää Googlen arviointilinkkiä, johon asiakas ohjataan, mikäli hän valitsee antaa arvoinnin myös sosiaalisessa mediassa. Löydät linkin seuraavien ohjeiden avulla.

  1. Siirry Google My Businessin kotivalikkoon
  2. Kopioi Hanki lisää arvosteluja -kortista URL-osoite
  3. Liitä osoite Slottiin sille varattuun kenttään
  4. Tallenna muutokset Slottiin

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.