Ajanvaraus / viestintä /

Some arvosteluiden kerääminen

Normaalin palautteen antamisen jälkeen voit ohjata asiakkaasi arviointiin valitsemassasi sosiaalisessa mediassa. Voit itse määrittää sosiaalisen median kanavan ja minkälaisen palautteen jälkeen arviointia siellä pyydetään.

Näin laitat SOME-arvostelujen pyynnön päälle

Toiminnon aktivointi onnistuu Slotista Palaute → Asetukset kautta klikkaamalla käyttöön kohdan Pyydä arviointia sosiaalisessa mediassa. Tämän jälkeen voit määrittää arvioinnin pyyntötekstin ja palautearvosanan.

Pyyntöteksti näkyy asiakkaalle ennen arviointisivulle siirtymistä. Palautearvosanan avulla voi esimekiksi rajata, että vain hyvän palautteen antaneet asiakkaat ohjataan SOME-arviointiin. Arvosana-asteikon voit valita klikkaamalla hymiöitä.

Arvosteluiden salliminen Facebookissa

Ennen arvosteluiden keräämistä, sinun tulee sallia arvostelut Facebookissa.

  1. Kirjaudu Facebook-sivuillesi.
  2. Siirry profiilistasi tietoja-välilehdelle.
  1. Perustiedot -otsikon alta voi klikata arvostelujen perästä kynä-ikonia.
  1. Salli arvostelut

Näin ohjaat asiakkaat Facebook arvosteluihin

  1. Mene yrityksesi Facebook-sivulle
  2. Klikkaa "Arvostelut" -välilehteä
  3. Kopioi sivun osoite. Esimerkiksi https://www.facebook.com/yritysnimi/reviews/
  4. Liitä osoite Slottiin sille varattuun kenttään
  5. Tallenna muutokset Slottiin
Näin ohjaat asiakkaat Googlen arvosteluihin

Slotti pyytää Googlen arviointilinkkiä, johon asiakas ohjataan, mikäli hän valitsee antaa arvoinnin myös sosiaalisessa mediassa. Löydät linkin seuraavien ohjeiden avulla.

  1. Siirry Googlen yritysprofiiliisi.
  2. Löydät arvostelulinkin klikkaamalla Lue arvosteluja ja sitten Kerää lisää arvosteluja.
  3. Liitä osoite Slottiin sille varattuun kenttään
  4. Tallenna muutokset Slottiin

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.