Bambora maksupäätteen yhdistäminen Slotti-kassaan Bamboran kiinteä Lane3000 maksupääte voidaan yhdistää Slotti-kassaan, jolloin maksupäätettä voidaan ohjata kassan kautta.
Verkkomaksut varauksen yhteydessä Oletuksena asiakas voi varata ajan varaussivulta ilman maksua, mutta verkkomaksujen avulla asiakas voi myös maksaa palvelun netissä heti varausta tehdessään. Slotti tukee verkkomaksujen vastaanottoa Visma Pay -palveluntarjojan kautta.
Varauskori varaussivulla ilman verkkomaksuja Slotissa on mahdollista varata useampi palvelu yhdellä kertaa, mikä helpottaa asiakkaiden varausprosessia.
Varauskori ja verkkomaksut varaussivulla Slotissa on nyt mahdollista varata ja maksaa useampi palvelu yhdellä kertaa, mikä helpottaa asiakkaiden varausprosessia.
Uusi varaussivu Slotin varaussivulla on nyt uusi ulkoasu sekä varauskori. Uusilla lisätoiminnoilla varaussivun tekstit ovat laajemmin muokattavissa ja varaussivulla voidaan näyttää painike Gifti-lahjakorttikauppaan.
Ajanvarausjärjestelmä huoltokäyttöön Slotti toimii mainiosti pyörä- ja autohuollon, autopesun, renkaiden vaihdon sekä katsastuksen ajanvarausjärjestelmänä. Tämän ohjeen avulla pääset helposti vauhtiin.
Varaussivu -asetukset Varaussivun asetuksilla voit hallita mm. tarjottavia aikoja sekä varaussivulla näytettäviä valintoja, tekstejä ja pakollisia tietoja.
Asiakasrekisterin musta lista Mustalle listalle voi lisätä asiakkaan, jonka nettivaraukset haluaa estää kokonaan. Esimerkiksi, jos asiakas on toistuvasti jättänyt tulematta paikalle varaamaansa aikaan.
Pikakuvakkeen lisääminen aloitusnäytölle Slotin pikakuvakkeen voi lisätä oman laitteen aloitusnäytölle, mikä helpottaa tilille siirtymistä ja onnistuu aina samasta paikasta.
Aikamagneetti Oletuksena asiakkaille tarjotaan kaikkia vapaita aikoja, mutta aikamagneetin avulla voit tarjota aikoja vain olemassaolevien varausten viereen.
Tuntivaraukset - jonotus Kun sallit jonotuksen tunnille, asiakkaat voivat varata paikan jonosta, jos tunti on varaushetkellä täynnä.
Varattavien palveluiden rajaus Lähtökohtaisesti kaikki palvelut ovat varattavissa määritettynä työaikana, mutta tarvittaessa työajan voi rajata vain tietylle palvelulle.
Palautteet Palaute-toiminto lähettää varauksen päätyttyä asiakkaalle sähköpostin, jossa asiakasta pyydetään antamaan palautetta.
Office 365 -kalenterin kaksisuuntainen synkronointi Office 365 -kalenterin kaksisuuntaisen synkronoinnin avulla saat oman Outlook-kalenterisi tapahtumat Slotti-kalenteriisi ja Slotti-kalenterisi tapahtumat Outlook-kalenteriisi.
Some arvosteluiden kerääminen Normaalin palautteen antamisen jälkeen voit ohjata asiakkaasi arviointiin valitsemassasi sosiaalisessa mediassa.
Käyttäjäkohtainen varauslinkki Käyttäjäkohtainen varauslinkki ohjaa asiakkaan automaattisesti varaussivulle, mistä asiakas näkee vain kyseisen työntekijän palvelut ja vapaat ajat.
Kanta-asiakkuudet Slotti Kassaan on nyt saatavilla kolme erilaista kanta-asiakasohjelmaa, joiden avulla voit tarjota pisteitä keränneille kanta-asiakkaille etuja.
Kanta-asiakastilin perustaminen Jos asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit perustaa sellaisen asiakaskortilla Asiakkaat -välilehdellä.
Kanta-asiakasohjelma - Etutasot Etutasojen avulla voit jakaa edut eri tasoihin, joilla vaadittujen pistemäärien mukaisesti asiakkaat saavat itselleen etuja.
Kanta-asiakasohjelma - Palkintopolku Palkintopolku rakentuu polun askelista ja niillä saatavista eduista, joiden saavuttamiseksi asiakkaan on kerättävä vaadittu pistemäärä.
Kanta-asiakasohjelma - Toistuva etu Toistuva etu -ohjelman avulla voit toteuttaa perinteisen leimakorttia muistuttavan kanta-asiakkuuden, jonka mukaan etuja kertyy käyntikertoihin perustuen.
Varaussivun varattavat ajat -asetukset Varattavien aikojen asetuksilla pystyt määrittämään, onko varauksen tekemisessä rajoitteita, miten varaussivu tarjoaa varattavia aikoja ja sallitaanko varattuihin aikoihin tehdä muutoksia.
Varaussivu - varattavien aikojen slotitus Aikojen slotitus tarkoittaa sitä, miten asiakkaille tarjotaan varaussivulla varattavia aikoja.
Asiakaskorttien yhdistäminen Asiakaskortteja yhdistämällä saman asiakkaan olemassa olevat asiakaskortit yhdistetään yhdeksi kortiksi.
Tagit Slotissa on mahdollista lisätä tageja palvelulle, varaukselle, asiakkaalle ja toimipisteelle. Tagien avulla voit korostaa eri värillä kalenterissa olevia varauksia.