Varaussivu / Ajanvaraus / markkinointi

Varaussivun Paluuosoite

Slottiin on mahdollista asettaa paluuosoite, jolloin asiakas siirretään tähän osoitteeseen heti onnistuneen varauksen jälkeen. Paluuosoitetta voi käyttää esimerkiksi lisämyynnissä tai markkinoinnin konversioiden seurannassa.

Huomioithan, että verkkomaksujen ollessa käytössä, asiakas siirretään paluuosoitteeseen onnistuneen maksun jälkeen.

Käyttöönotto

Paluuosoitteen voi määritellä Asetukset → Varaussivu → Osoite -näkymässä, syöttämällä Paluuosoite-kenttään haluttu osoite.

Huomioithan, että paluuosoitetta käytettäessä asiakkaalle ei näytetä Slotin omaa "Kiitos varauksesta" -sivua. Tämän takia paluuosoitteessa näytettävän sivun tulisikin informoida asiakasta selkeästi onnistuneesta varauksesta.

Paluuparametrit

Kun asiakas ohjataan varauksen jälkeen paluuosoitteeseen, osoitteeseen lisätään mukaan seuraavat query-parametrit:

  • lang: asiakkaan varauksessa käyttämä kieli, esim fi, sv, tai en
  • primaryServiceGuid: varatun palvelun tunniste, jonka avulla paluusivulla voi näyttää esimerkiksi palvelukohtaisia lisätietoja tai ohjeita.
  • customerLinkGuid: asiakastapahtuman tunniste, jolla voi noutaa ja näyttää varauksen perustiedot Ajanvaraus API:n kautta.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, niin olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.