Ajanvaraus / Varaussivu / kielet / palvelut

Palveluiden tarjoaminen eri kielillä

Slotti tulee Vaasasta, joten kaksikielisyys on meille jokapäiväinen asia. Yhtälailla nykyajan Suomessa asuu ja elää paljon englanniksi asioivia ihmisiä, jotka käyttävät palveluita kuten muutkin.

Näistä syistä Slotin kehitys lähtikin suoraan siitä lähtökohdasta, että yritysten täytyy pystyä tarjoamaan palvelunsa asiakkaiden kielellä. Varaussivulla näkyvät tiedot ja tekstit voi syöttää kaikilla yrityksen palvelukielillä. Tätä mahdollisuutta ei moni varausjärjestelmä tarjoa.

Slotin työntekijäjärjestelmä on myös käännetty suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi eli jokainen työntekijä voi käyttää Slottia haluamallaan kielellä.

Palvelukielien käyttöönotto

Yrityksen palvelukielet voit asettaa AsetuksetTiliYleiset asetukset -sivulta, jonka jälkeen Slotti tarjoaa tekstikentät valitsemillasi kielillä.

Palvelukielien käännökset

Kun palvelukielet ovat käytössä, voit kääntää

  • palveluryhmien nimet
  • palveluiden tiedot
  • käyttäjän kuvaukset
  • vahvistuksien, muistutuksien ja palautteiden viestipohjat
  • varaussivulla näkyvät valinnat ja tekstit

Jokaiselle kielelle on oma kohta, johon käännökset kirjoitetaan. Käännös on pakollinen kirjoittaa jokaiselle käytössä olevalle palvelukielelle, kun tiedot tallennetaan.

Palvelukielet varaussivulla

Jos palvelun tiedot löytyvät esimerkiksi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, asiakas näkee palvelut varaussivulla automaattisesti selaimensa suosimalla kielellä. Asiakas voi halutessa vaihtaa palvelukielen toiseen varaussivulla vasemman yläkulman maapallo-ikonista.

Käyttäjien kielet

Työntekijät voivat käyttää Slottia omalla kielellään, koska Slotti tallentaa kielivalinnan käyttäjäkohtaisesti. Käyttäjän kieltä voit vaihtaa klikkaamalla Slotin vasemmasta yläkulmasta omaa nimeäsi ja sen jälkeen käytössä olevaa kieltä.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.