/ Ajanvaraus

Palveluiden tarjoaminen eri kielillä

Slotti tulee Vaasasta, joten kaksikielisyys on meille kehittäjille jokapäiväinen asia. Yhtälailla nykyajan Suomessa asuu ja elää paljon englanniksi asioivia ihmisiä, jotka käyttävät palveluita kuten muutkin.

Näistä syistä Slotin kehitys lähtikin suoraan siitä lähtökohdasta, että yritysten täytyy pystyä tarjoamaan palvelunsa asiakkaiden kielellä. Slotissa tämä onnistuukin, koska sen lisäksi että itse järjestelmä on käännetty kaikille kolmelle kielelle, myös palveluille voi suoraan syöttää nimet ja lisätiedot kaikilla yrityksen palvelukielillä. Tätä mahdollisuutta ei moni varausjärjestelmä tarjoa.

Kun palvelun tiedot löytyvät esim. sekä suomeksi että ruotsiksi, asiakas näkee varaussivulla palvelut suoraan selaimensa suosimalla kielellä. Myös palveluryhmien nimet on käännettävissä samaan tapaan.

Kokeile itse! Yrityksen palvelukielet pääset asettamaan AsetuksetTili-näkymästä, minkä jälkeen Slotti tarjoaa palveluille tekstikentät valitsemillasi kielillä.

Käyttäjien kielet

Kukin työntekijöistä voi myös käyttää Slottiaan omalla kielellään, sillä Slotin kielivalinta tallentuu käyttäjäkohtaisesti.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli teille apua, jos tarvitsette lisätietoja tai apua niin olkaa yhteydessä tukeen osoittessa info@slotti.fi, autamme mielellämme!