/ Ajanvaraus

Asiakaskorttien yhdistäminen

Asiakaskortteja yhdistämällä saman asiakkaan olemassa olevat asiakaskortit yhdistetään yhdeksi kortiksi.

Voit tarkistaa, onko asiakkaalle yhdistettäviä asiakaskortteja Asiakkaat -> etsi asiakas -> klikkaa kolmea pistettä oikeassa yläkulmassa -> Yhdistä asiakaskortteja.

asiakaskortti2-1

Tämän jälkeen ohjelma listaa asiakaskortit, joissa on samoja tietoja tai ilmoittaa, ettei asiakkaalle löytynyt yhdistettäviä asiakaskortteja. Yhdistämisessä tulee valita säilytettävä kortti, jonka tietoja täydennetään muiden korttien tiedoilla. Yhdistettävien korttien varaukset ja myynnit siirretään säilytettävälle kortille.

asiakaskorttienyhdist-minen2

Ohjelma ehdottaa asiakaskorttien yhdistämistä silloin, kun asiakaan nimi on sama, mutta yhteystiedot eivät täsmää. Tai silloin, kun asiakkaan nimi on eri, mutta puhelinnumero tai sähköpostiosoite täsmäävät.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja tai apua, olethan yhteydessä tukeen osoittessa info@slotti.fi. Autamme mielellämme!