/ Kanta-asiakas

Kanta-asiakastilin perustaminen

Jos asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit perustaa sellaisen asiakaskortilla Asiakkaat -välilehdellä.

perusta-kanttis2

uusi-kanttis

Luo uusi kanta-asiakastili

Kun luot uuden kanta-asiakastilin, pistemäärä on nolla eikä kerättyjä etuja ole vielä olemassa. Tällöin asiakkaalle muodostuu uusi kanta-asiakkuus, johon liittyvistä eduista ja pisteistä voit lukea lisää täältä.

uusi-kanttis-luotu

Liitä olemassaolevaan kanta-asiakastiliin

Kun liität asiakkaan olemassa olevaan kanta-asiakastiliin, kerätyt pistemäärät yhdistyvät ja etuja tulee yhteispistemäärän mukaisesti. Kanta-asiakastiliin liittäminen on kannattavaa esimerkiksi silloin, kun asiakkaana on lapsi, jonka palveluiden ja tuotteiden maksun hoitaa vanhempi.

liitetty-kanttis

Ohje

Seuraavan ohjeen avulla voit liittää asiakkaan jo olemassa olevaan kanta-asiakastiliin. Jos liitettävällä asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit siirtyä suoraan 4. kohtaan.

  1. Avaa liitettävän asiakkaan asiakaskortti
  2. Ota tämänhetkinen pistemäärä ylös
  3. Klikkaa Lopeta kanta-asiakkuus
  4. Klikkaa Perusta kanta-asiakastili
  5. Valitse Liitä olemassaolevaan kanta-asiakastiliin
  6. Hae asiakas, jonka tiliin haluat kanta-asiakkuuden liittää
  7. Vahvista liittäminen
  8. Klikkaa Lisää pisteitä ja lisää liitetyn asiakkaan pistemäärä käsin uuteen yhdistettyyn tiliin

liitetty-kanttis-etsi

liit--toiseen-kanttikseen

lis---pisteit-2