Kanta-asiakastilin perustaminen
Jos asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit perustaa sellaisen asiakaskortilla Asiakkaat -välilehdellä.
Luo uusi kanta-asiakastili
Kun luot uuden kanta-asiakastilin, pistemäärä on nolla eikä kerättyjä etuja ole vielä olemassa. Tällöin asiakkaalle muodostuu uusi kanta-asiakkuus, johon liittyvistä eduista ja pisteistä voit lukea lisää täältä.
Liitä olemassaolevaan kanta-asiakastiliin
Kun liität asiakkaan olemassa olevaan kanta-asiakastiliin, kerätyt pistemäärät yhdistyvät ja etuja tulee yhteispistemäärän mukaisesti. Kanta-asiakastiliin liittäminen on kannattavaa esimerkiksi silloin, kun asiakkaana on lapsi, jonka palveluiden ja tuotteiden maksun hoitaa vanhempi.
Ohje
Seuraavan ohjeen avulla voit liittää asiakkaan jo olemassa olevaan kanta-asiakastiliin. Jos liitettävällä asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit siirtyä suoraan 4. kohtaan.
- Avaa liitettävän asiakkaan asiakaskortti
- Ota tämänhetkinen pistemäärä ylös
- Klikkaa Lopeta kanta-asiakkuus
- Klikkaa Perusta kanta-asiakastili
- Valitse Liitä olemassaolevaan kanta-asiakastiliin
- Hae asiakas, jonka tiliin haluat kanta-asiakkuuden liittää
- Vahvista liittäminen
- Klikkaa Lisää pisteitä ja lisää liitetyn asiakkaan pistemäärä käsin uuteen yhdistettyyn tiliin
Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.