Kanta-asiakasohjelma - Toistuva etu

Kanta-asiakasohjelman tyypin pääset valitsemaan Asetukset -> Kanta-asiakkuudet -> Yleiset asetukset kautta. Toistuva etu -ohjelman avulla voit toteuttaa perinteisen leimakorttia muistuttavan kanta-asiakkuuden, jonka mukaisesti asiakas saa käyttöönsä etuja käyntikertoihin perustuen.

Pisteet

Pisteiden kertyminen

Voit määrittää pisteiden kertymisen tehtyä ostotapahtumaa kohden.

Pisteiden vanheneminen

Voit määrittää, minkä ajan kuluttua pisteet vanhenevat ja vähenevät kerätystä pistesaldosta. Pisteiden vanhenemisaika alkaa siitä päivästä, kun pisteet on kerätty. Vaihtoehtoisesti voit myös valita, etteivät pisteet vanhene koskaan.

Edut

Toistuva etu

Jos haluat antaa asiakkaillesi edun esimerkiksi joka viides käyntikerta, voit määrittää pisteet siten, että piste vastaa yhtä käyntikertaa. Tällöin edun saamiseksi vaaditaan yhteensä viisi pistettä.

Pisteitä keränneille kanta-asiakkaille tarjottavat edut voit määrittää haluamasi mukaisesti. Etu voi olla esimerkiksi tietty prosentti- tai määräalennus kaikista ostoista tai tietystä erikseen määritellystä tuotteesta.

Kohdistamalla etuja lisäpalveluihin tai uusiin palveluihin ja tuotteisiin voit helposti tutustuttaa asiakkaita muuhun tarjontaan. Etujen avulla voit ohjata asiakkaita käyttämään myös vähemmän tunnettuja palveluita ja tuotteita.

Käyttö

Kun asiakas on saavuttanut vaaditun käyntimäärän, Slotti ilmoittaa tästä asiakasrekisterissä ja kassassa, jolloin asiakkaalle voit myöntää kulloinkin voimassa olevat edut. Edun käytön jälkeen asiakas siirtyy keräämään lisää pisteitä seuraavan edun saamiseksi.

Kun kanta-asiakasohjelman asetukset, pisteet ja edut ovat valmiit, voit siirtyä perustamaan uusia kanta-asiakastilejä. Lisätietoja ja ohjeita voit lukea täältä.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.