Kanta-asiakastilin perustaminen

Jos asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit perustaa sellaisen asiakaskortilla Asiakkaat -välilehdellä.

Luo uusi kanta-asiakastili

Kun luot uuden kanta-asiakastilin, pistemäärä on nolla eikä kerättyjä etuja ole vielä olemassa. Tällöin asiakkaalle muodostuu uusi kanta-asiakkuus, johon liittyvistä eduista ja pisteistä voit lukea lisää täältä.

Liitä olemassaolevaan kanta-asiakastiliin

Kun liität asiakkaan olemassa olevaan kanta-asiakastiliin, kerätyt pistemäärät yhdistyvät ja etuja tulee yhteispistemäärän mukaisesti. Kanta-asiakastiliin liittäminen on kannattavaa esimerkiksi silloin, kun asiakkaana on lapsi, jonka palveluiden ja tuotteiden maksun hoitaa vanhempi.

Ohje

Seuraavan ohjeen avulla voit liittää asiakkaan jo olemassa olevaan kanta-asiakastiliin. Jos liitettävällä asiakkaalla ei vielä ole kanta-asiakastiliä, voit siirtyä suoraan 4. kohtaan.

  1. Avaa liitettävän asiakkaan asiakaskortti
  2. Ota tämänhetkinen pistemäärä ylös
  3. Klikkaa Lopeta kanta-asiakkuus
  4. Klikkaa Perusta kanta-asiakastili
  5. Valitse Liitä olemassaolevaan kanta-asiakastiliin
  6. Hae asiakas, jonka tiliin haluat kanta-asiakkuuden liittää
  7. Vahvista liittäminen
  8. Klikkaa Lisää pisteitä ja lisää liitetyn asiakkaan pistemäärä käsin uuteen yhdistettyyn tiliin

Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.